هزینه های طراحی سایت با وردپرس سال ۱۴۰1

بهترین سایت آموزش طراحی سایت برنا

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

هزینه های طراحی سایت با وردپرس سال ۱۴۰1

۱۲۱ بازديد


چرا سایت وردپرسی

وردپرس یک cms یا سیستم مدیریت محتوا است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به سادگی سایت خود را مدیریت کنید بدون اینکه نیاز به دانش کدنویسی داشته باشید. وردپرس یکی از قدرتمندترین سایت سازها در دنیاست.
اگر شما هم به فکر راه اندازی یک سایت برای کسب و کار و یا شرکت خود هستید و یا یک سایت قدیمی دارید که نمی توانید به راحتی آن را آپدیت کنید وردپرس بهترین پیشنهاد برای شما است.
اگر شما نمی خواهید که برای یک تغییر کوچک در سایت با کدهای برنامه نویسی سر و کله بزنید و یا برای مدیریت سایت خود مجبور باشید دوره‌های زبان‌های برنامه نویس وب را بگذرانید، وردپرس با قدرت می‌تواند به شما کمک کند تا بدون دانش کدنویس همه نوع تغییراتی را اعمال کنید.

مزایای سایت وردپرس

کاهش هزینه: هزینه راه اندازی سایت وردپرسی نسبت به سایت‌هایی که به صورت اختصاصی کدنویسی می شوند خیلی پایین‌تر است. همچنین برای بروز رسانی و تغییرات در سایت نیاز به کدنویس ندارید و به راحتی خودتان می‌توانید تغییرات و بروز رسانی را اعمال کنید.

ظاهر زیبا: برای وردپرس هزاران قالب وجود دارد که تنها با چند کلیک میتوانید آنها را نصب کنید و با چند کلیک هم آنها را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید.


پنل مدیریتی ساده: پیشخوان وردپرس یک پنل بسیار ساده است که هر شخصی می‌تواند از طریق آن سایت خود را بدون پیچیدگی خاصی مدیریت کند.


سئو: وردپرس به صورت کاملا استاندارد و تمیز کد نویسی شده است. همین امر به شما در سئو کردن سایت بسیار کمک می‌کند. سئو کردن سایت مسئله بسیار مهمی است.

بروز رسانی رایگان: برای بروز رسانی سایت وردپرس نیاز به انجام کار خاصی نیست کافی است دکمه بروز رسانی را بزنید و مابقی کارها رو به وردپرس عزیز بسپارید.

امنیت: وردپرس از امنیت بالایی برخودار است و اگر باگ یا مشکل نرم افزاری هم وجود داشته باشد با آپدیت کردن، آن باگ‌ها رفع می شود. همچنین افزونه‌های امنیتی زیادی هم برای وردپرس وجود دارد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

در ادامه قیمت سایت وردپرسی برای زمینه‌های مختلف ارائه خواهد شد.

پکیج های طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرس با توجه به امکاناتی که آن وبسایت دارد متفاوت است. به همین دلیل در سه پکیج زیر برای شما تهیه شده است.

برای یک وبسایت شرکتی به شرح زیر می‌باشد.

 

پکیج‌های طراحی سایت شرکتی

سیستم مدیریت محتوا :

نوع قالب :

پشتیبانی :

مدت زمان پروژه :

قابل اجرا برای :

سایر قابلیت‌های سایت :

پکیج برنزی

شروع قیمت از ۳.۵۰۰.۰۰۰۰ تومان

سیستم مدیریت محتوا :

نوع قالب :

پشتیبانی :

مدت زمان پروژه :

قابل اجرا برای :

سایر قابلیت‌های سایت :

پکیج نقره ای

شروع قیمت از ۴.۰۰۰.۰۰۰۰ تومان

سیستم مدیریت محتوا :

نوع قالب :

پشتیبانی :

مدت زمان پروژه :

قابل اجرا برای :

سایر قابلیت‌های سایت :

پکیج طلایی

شروع قیمت از ۵.۵۰۰.۰۰۰۰ تومان

تماس با کارشناسان آوش تک و دریافت مشاوره رایگان

۵۰۶ ۳۰۶ ۹۱ - ۰۲۱
۲۳۴۶ ۹۱۳۰ - ۰۲۶

قیمت طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس نسبت به نوع شرکتی متفاوت است.

در زیر پکیج قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را مشاهده می‌کنید.

 

پکیج طراحی سایت فروشگاهی

سیستم مدیریت محتوا :

نوع قالب :

پشتیبانی :

مدت زمان پروژه :

قابل اجرا برای :

سایر قابلیت‌های سایت :

شروع قیمت از ۴.۹۰۰.۰۰۰۰ تومان

تماس با کارشناسان آوش تک و دریافت مشاوره رایگان

۵۰۶ ۳۰۶ ۹۱ - ۰۲۱
۲۳۴۶ ۹۱۳۰ - ۰۲۶

با وردپرس میتوانید چه نوع وبسایت هایی را راه اندازی کنید

وردپرس آنقدر قدرتمند است که برای هر کسب و کاری می‌توانید از آن استفاده کنید که ما در زیر به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم:

  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت رزومه و نمونه کار
  • طراحی سایت فروشگاه
  • و …

هزینه طراحی سایت وردپرس

خب تا اینجا کاملا متوجه شدیم که چرا باید از سی ام اس وردپرس استفاده کنیم و در ادامه می‌خواهیم هزینه ساخت سایت با وردپرس را بررسی کنیم.
شما در ابتدای کار نیاز به یک نام دامنه و فضای هاست برای نگهداری اطلاعات دارید که هزینه‌ای جدا از هزینه ساخت سایت وردپرس محسوب میشه و باید سالانه براساس تعرفه های شرکت های هاستینگ پرداخت کنید. هزینه های هاستینگ و دامنه براساس نیاز شما می‌توانند متغیر باشد.

هزینه دامنه.ir تقریبا 7 هزار تومان و دامنه .com 200 هزار تومان است.
هزینه‌های هاست نیز براساس کسب و کار شما متغیر است که در زیر نمونه از آن‌ها را مشاهده می کنید.

 

بعد از خریداری هاست و دامنه شما نیاز به یک قالب وردپرس دارید که از سایت‌هایی مانند ژاکت و راست چین می‌توانید آن را خریداری کنید که قالب ها نیز بر اساس امکانات و کارایی قیمت های متغییری دارند.

در مرحله بعدی نیاز دارید تا طراح وبسایت وردپرس را روی هاست شما نصب و پیکربندی و سفارشی سازید کند. بعد از نصب باید محتوای خود را به طراحی سایت بسپارید تا آنها را وارد سایت کند و بعد از آن سایت شما آماده است. و بعد از آن شما به راحتی میتوانید تغییرات و بروز رسانی ها را روی سایت خود انجام دهید.
البته خیلی هم به این سادگی نیست ولی خیلی ساده تر از کدنویسی است. خب هزینه راه اندازی سایت با وردپرس شامل مواردی بود که برای شما عنوان کردیم. حالا سراغ طراحی با کدنویسی برویم.

قیمت طراحی سایت با کدنویسی

هزینه راه اندازی سایت با کدنویسی به مراتب بیشتر از هزینه ساخت سایت با وردپرس است. در این نوع طراحی سایت نیز در مرحله اول نیاز است که دامنه و هاست تهیه کنید.
در مرحله بعدی طرح اولیه سایت خود را به تیم کدنویس و یا طراحی سایت می‌دهید و بعد از یک ماه طرح اولیه به شما ارائه داده می شود تا بعد از تایید ادامه مرحله طراحی انجام شود.
همچنین بعد از طراحی برای کوچک‌ترین تغییرات در سایت حتما نیاز است که مبلغی را به برنامه نویس پرداخت کرده تا تغییرات و بروز رسانی‌ها را بر روی سایت شما اعمال کند.
و یا اینکه خودتان تمامی زبان‌های برنامه نویسی را باید یاد بگیرید تا تغییرات را خودتان اعمال کنید.
که فراگیری این دانش نزدیک به یکسال زمان می‌برد تا در بهترین حالت آنها را یاد بگیرید (اگر صبر ایوب را دارید حتما بهتون پیشنهاد میکنم اینکار را انجام دهید.?)

هزینه طراحی سایت اختصاصی ساده از ۱۰ میلیون به بالا شروع می شود و بسته به نیاز های شما و امکاناتی که می‌خواهید ممکن است بیشتر نیز برای شما آب بخورد.

در واقع طراحی سایت وردپرس قیمت مناسب‌تری نسبت به کدنویسی دارد.

تعرفه قیمت سایت وردپرس

تعرفه طراحی سایت وردپرسی به عوامل زیادی بستگی دارد که تعیین کننده آن شما خواهید بود. تعرفه سایت بسته به نیازها و امکاناتی که برای سایت می‌خواهید متغیر است و همچنین به شرکت و یا شخصی که سایت شما را طراحی می کند نیز بستگی دارد که کار را به چه کیفیت و قیمتی به شما تحویل دهد.
در نتیجه قیمت یکسان و مشخصی برای تعرفه سایت وردپرسی وجود ندارد و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

نوع سایت:
قیمت طراحی وب سایت با وردپرس بسته به نوع سایتی که میخواهید متغیر است از انواع سایت میشه به شخصی، شرکتی، تک صفحه ای و … اشاره کرد.

برای مثال قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس نسبت به یک سایت تک صفحه‌ای بیشتر خواهد بود.

امکانات سایت:
شما شاید بخواهید امکاناتی بیشتر از امکانات قالب به وبسایت خود اضافه کنید که بسته به امکاناتی که می‌خواهید اضافه کنید هزینه متغیر است. هزینه طراحی سایت وردپرسی برای یک وبسایت با امکانات بیشتر افزایش خواهد یافت.

اطلاعات اولیه:
همچنین بستگی به حجم محتوایی که می‌خواهید در سایت خود قرار دهید نیز بستگی دارد که این فاکتور بیشتر برای سایت‌های فروشگاه است که کالاهای خود را وارد سایت کنند.

متخصص:
کیفیت کار یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی سایت است که بستگی به تخصص و تجربه فرد و یا شرکت طراحی سایت و نمونه کارهایی دارد که انجام داده‌اند. در قیمت سایت بسیار موثر است.

مجموعه این موارد در هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیرگذار است.

لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس

تعرفه طراحی سایت با وردپرس شرکت‌های مختلف باهم متغیر است همینطور که در بالا اشاره کردیم که به تخصص و تجربه‌های موفق و نمونه کارهای طراحی شده توسط شرکت و یا فرد بستگی دارد. شما با دیدن لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس هر شرکتی باید با آن شرکت تماس گرفته تا از خدمات و پشتیبانی که ارائه می کنند با خبر شوید.

هزینه نصب وردپرس

بیشتر سایت‌های ارائه دهنده قالب وردپرس اگر دامنه و هاست خریداری کرده باشید رایگان قالب را روی هاست شما نصب می کنند و نیازی نیست که شما هزینه نصب قالب وردپرس را بپردازید. که باقی کارها اعم از ویرایش و شخصی سازی و وارد کردن اطلاعات را خودتان باید انجام دهید. البته اگر کامل طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت بسپارید کارهای نصب و شخصی سازی را هم انجام خواهند داد.

طراحی سایت با قیمت ارزان ممنوع است!

در ابتدای این مقاله و دیگر مقاله‎‌هایی که درباره ساخت یک وبسایت برای شما نوشته ایم توضیح دادیم که هرچه قیمت شما ارزان‌تر باشد کیفیت اجرای کار آن توسط مجری پایین‌‌تر می‌آید.

البته این حرف به این معنا نیست که اگر شما میلیون‌ها تومان خرج طراحی سایت کنید، لزوما یک سایت پربازده و قدرتمند خواهید داشت.

دقت کنید که این امر را باید به دست متخصص این کار و کسانی که به اندازه کافی تجربه طراحی را دارند بسپارید و قیمت مناسب یعنی نه خیلی ارزان و نه خیلی گران پرداخت کنید. پس تعرفه طراحی سایت با وردپرس هر شرکتی را با دقت بررسی کنید.

مقاله مرتبط: طراحی سایت چیست؟

هزینه طراحی سایت با وردپرس

با کلیک روی این ویدیو از هزینه طراحی سایت با وردپرس مطلع خواهید شد و همچنین با مطالعه ادامه مطلب به صورت کامل و شفاف از هزینه‌ها باخبر می‌شوید.

 

 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.