پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

اپلیکیشن های برتر آموزش آسان زبان انگلیسی به شیوه زبان مادری

۱۰۴ بازديد


هدف ما از معرفی این اپلیکیشن صرفا تبلیغات و یا بازاریابی برای این برنامه ها نیست. در واقع ما می خواهیم شما را با مجموعه ای از بهترین های اپلیکیشن زبان انگلیسی آشنا کنیم.

 این اپلیکیشن ها صرفا با تمرکز بر جنبه های مفرح و لذت بخشی که از هر نظر با استانداردهای زبان آموزی مطابقت دارد توانسته اند از محبوبیت روزافزونی در بین کاربران برخوردار شوند.

 اساتید، معلمان و دانش آموزان یکی از اهداف این اپلیکیشن ها می باشند. بنابراین طبیعی است که در تهیه این اپلیکیشن ها سلیقه این طیف نیز در نظر گرفته شده باشد.

 این گروه از افراد می توانند مهارت های یادگیری زبان انگلیسی را از طریق نصب اپلیکیشن زبان انگلیسی بر روی گوشی های هوشمند خود در هر جا و مکانی که باشند تقویت نمایند.

 همچنین مدارس و دانشگاه ها نیز می توانند ضمن معرفی این مجموعه اپلیکیشن زبان انگلیسی زمینه های لازم را برای دانشجویان و زبان آموزان خود علاوه بر برنامه های درسی و تقویتی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی فراهم نمایند.

 


این اپلیکیشن ها را از کجا می توان تهیه کرد؟

 

تقریبا اغلب اپلیکیشن های زبان انگلیسی به راحتی در دسترس دانش آموزان یا دانشجویان این رشته قرار می گیرند. بدین منظور فقط کافی است کمی حوصله به خرج بدهند و در اینترنت چرخی بزنند.

 

مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای کاربردی در این زمینه را می توانند در اینترنت به صورت رایگان یا در قبال پرداخت مبلغ ناچیزی دریافت نموده و از آنها استفاده نمایند. اساتید و معلمان زبان انگلیسی می توانند تکالیفی را در این زمینه به دانش آموزان دانشجویان خود بسپارند و در ادامه  از طریق این اپلیکیشن ها مراحل آموزشی  و نتایج این تکالیف را از آنها بخواهند.

 

یادگیری زبان انگلیسی دارای مزایای فراوانی است که مهمترین آنها عبارتند از:

  • طراحی هوشمندانه
  • بهره گیری از مهارت های چندگانه
  • تقویت حافظه
  • افزایش اطلاعات

 

همواره برای ارتباط با فرهنگ و آداب و رسوم یک کشور  راه های ارتباطی متعددی وجود دارد که طبیعتا نقش اثر بخشی بسیار بیشتری از جلوه های زبان و صحبت کردن با آن به زبان آموزان دارد.

 

زمانی که زبان آموزان قصد دارند تا یک زبان خارجی جدید را فرا بگیرند در واقع باید همزمان سایر جنبه های آن از قبیل کلمات و واژگان کلیدی و همچنین قواعد دستوری آن زبان را نیز یاد بگیرند. .همچنین سعی می کنند تا از این طریق به تقویت مکالمه و سخنوری نیز بپردازند.

 

 اپلیکیشن زبان انگلیسی با قابلیت های متعدد

 شاید لازم باشد شما محیط نرم افزارهای مختلف را تجربه کنید. بدین منظور می توانید از مجموعه های متنوعی از برنامه ها و انواع اپلیکیشن زبان انگلیسی کمک بگیرید که کاربرد هریک از این نرم افزارها با سایر اپلیکیشن ها متفاوت است.

 

شما همانطور که به راحتی صفحه گوشی هوشمند یا ای پدتان را باز می کنید می توانید به این اپلیکیشن ها نیز دسترسی پیدا کنید و با یک زمانبندی دقیق به نتایج درخشانی در این زمینه دست پیدا کنید.

 

بازی کنید و زبان یاد بگیرید

 

بهتر از این هم سراغ دارید؟ در واقع شما همزمان که بازی می کنید می توانید زبان انگلیسی را هم یاد بگیرید. یعنی هم در این محیط مفرح سرگرم می شوید و هم به گنجینه معلوماتتان می افزایید. بعضی از اپلیکیشن ها بر این اساس تولید شده اند.

 

موسیقی گوش کنید و زبان یاد بگیرید

 

محیط این اپلیکیشن ها غیر از سرگرمی های مختلف همچنین محیطی  موزیکال و شادی آور است. بعضی از آنها هم سعی می کنند از موسیقی های مشهور جهان بدین منظور استفاده کنند.

 

موارد فوق فقط دو نمونه از کاربرد اپلیکیشن های موجود بود. از راه های متنوعی می توان به فراگیری و تقویت زبان انگلیسی یاری رساند از جمله خلق برخی معماها یا چیستان و همچنین حل جدول های مختلف که می تواند تا حدود زیادی موجب پیشرفت شما در این زمینه شود.

 

برای آشنایی شما با انواع اپلیکیشن زبان انگلیسی ۸ نمونه از معروفترین آنها را برگزیده این که به ترتیب توضیحات مختصری در خصوص آنها ارائه می دهیم.

 

۱-چرب زبان

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان به شیوه زبان مادری برای 20 زبان دنیاود مستقیم

 

Sentence Master Pro-2

 

این اپلیکیشن زبان انگلیسی به روش  گیمفیکشن (  gamification  ) یا بازی محوری ضمن تمرکز بر ساخت جملات و  کاربران را وادار می سازد تا تواناییهای خود را در زمینه جمله بندی به چالش بکشند و با ردیف کردن کلمات به هم ریخته و جملات پراکنده به آنها نظم و انسجام اصلی را بخشیده و از این طریق بتوانند از جنبه های آموزشی آن بهره مند شوند.

 

نحوه چینش جملات به این ترتیب است که کاربر باید در ظرف مدت زمان معینی جملات را تکمیل کند و بتواند بهترین گزینه ها را در این زمینه ارائه دهد.

 

این برنامه و محیط آن بیشتر برای جوانان طراحی شده است و می تواند تاثیرات بسیار مطلوبی را در خصوص یادگیری زبان انگلیسی از خود برجای بگذارد.

 

جذابیت این نوع اپلیکیشن زبان انگلیسی  که Sentence Master Pro  نامیده می شود غیر از محیط جذاب و کاربر پسند به سهولت استفاده از آن مربوط می شود.

 

به طوری که سایر رده های سنی و تمام افرادی که دارای توانایی های مختلفی در زبان انگلیسی هستند می توانند از این اپلیکیشن زبان انگلیسی استفاده کنند.

 

در واقع می توان این برنامه در سنین پایین تر از قبیل نوجوانان که در خواندن و نوشتار تبحر دارند و می خواهند درک مفاهیم خود را به چالش بکشند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

البته در کنار این طیف علاقمندان زبان انگلیسی نیز دیده می شوند که تمایل دارند تا سطح مهارت های خود را ارتقا ببخشند.

 

این گروه نیز می توانند از طریق نصب این اپلیکیشن زبان انگلیسی که برای اندروید و ios طراحی شده است از مزایای آن  به منظور تقویت مهارت زبان آموزی خود بهره مند شوند.

 

همچنین این اپلیکیشن زبان انگلیسی می تواند سکوی پرشی برای دانش آموزانی باشد که با وجود ان که سطوح مختلف را طی کرده اند ولی سعی دارند تا با تقویت بنیه علیم خود و نیز غنی سازی دایره واژگان خود تجارب بیشتری در این زمینه کسب کنند.

 

همچنین بخشی از این اپلیکیشن محبوب به ضرب المثل ها اختصاص داده  شده است. در این بخش بزرگسالانی که به نحوی تمایل دارند مهارت های خود را در یادگیری زبان انگلیسی به چالش بکشند می توانند اطلاعات و دانش خود را به بوته آزمایش بسپارند.

website/ ios / android

قیمت :رایگان

 

 

Doulingo-3

 

این اپلیکیشن باری اندروید و اپل طراحی شده و دسترسی به آن ریگان می باشد. بدون شک Doulingo در بین سایر اپلیکیشن های موجود یکی از استثنایی ترین برنامه های کاربردی به شمار می رود.

 

Doulingo به عنوان یک اپلیکیشن زبان انگلیسی محبوب توانسته است در سال های اخیر محبوبیت فراوانی را در بین کاربران به دست بیاورد. این اپلیکیشن زبان انگلیسی برای افراد مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

Doulingo به نوآموز کمک می کند تا روزانه فقط در عرض ۲۰ دقیقه سرعت یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهد. درس واژه هایی که در این اپلیکیشن  زبان انگلیسی  گردآوری شده اند به زبان اموز این امکان را می دهد تا در خصوص ۷ واژه جدید حول یک موضوع مشخص مهارت های لازم را کسب کند و امتیازات لازم را نیز پس از ارائه و تکمیل درس واژه های روزانه از طریق این اپلیکیشن دریافت می نماید.

 

موضوعات و مطالبی که در Doulingo مطرح می شود کاملا با سطح و سبک یادگیری کاربران مطابقت دارد. در واقع این اپلیکیشن زبان انگلیسی روش آموزشی  گام به گام و تدریجی را در راس کار قرار داده و بر همین اساس مراحل آشناسازی نو آموز با زبان انگلیسی را انجام می دهد.

 

تمریناتی که ارائه می شود از هر نظر با سطح یادگیری کاربران سازگار بوده و واژه ها با جزئیات بیشتری بررسی می شوند.در واقع Doulingo یک برنامه عالی و بی نظیر برای یادگیری زبان انگلیسی است که  بسیاری از منابع  را برای کاربران در کلیه سطوح مقدماتی فراهم می نماید.

 

 

جالب است بدانید:
در اغلب کشورهای جهان اساتید  اپلیکیشن زبان انگلیسی  Doulingo را به عنوان مکمل آموزش زبان انگلیسی همزمان با آموزش و یادگیری از طریق سیستم متداول در کلاس های درس به دانش آموزان و دانشجویان خود پیشنهاد می کنند.

 

 

در واقع همسوسازی Doulingo با فعالیت های درسی به دانش آموزان توانایی ارائه  بازخورد و تمرین های  متناسب  با درس را به او می دهد و همچنین در تقویت یادگیری و مهارت زبان انگلیسی نقش انکار ناپذیری دارد. در سراسر جهان بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از اپلیکیشن زبان انگلیسی Doulingo به منظور فراگیری زبان انگلیسی استفاده می کنند.

 

در واقع جریان نو آموزشی و بهره گیری از مطالب متنوع و مفرح و نیز بهره گیری از روش آموزش از طریق بازی و سرگرمی می تواند موجب تقویت و حفظ انگیزه و هیجان دانش آموزان به منظور یادگیری زبان انگلیسی شود.

 

Doulingo  در این زمینه توانسته است گوی سبقت را از سایر اپلیکیشن ها برباید. این اپلیکیشن زبان انگلیسی با استقبال زیادی از جانب کاربران و مشتاقان فراگیری زبان انگلیسی مواجه شده است.

  • website/ iOS /اندروید
  • قیمت : رایگان

 

 

۴- Busuu

 

اپلیکیشن زبان انگلیسی busuu نیز از جمله اپلیکیشن های پرکاربرد در زمینه زبان آموزی می باشد که برای اندروید و اپل طراحی شده است. اپلیکیشن busuu نیز مانند اغلب اپلیکیشن های کاربردی در زمینه آموزش زبان انگلیسی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

این برنامه برای افرادی که در سطح مبتدی فراگیری زبان انگلیسی هستند به شدت توصیه می شود. Busuu توسط زبان شناسان خبره و کارآمد در زمینه آموزش زبان انگلیسی طراحی شده و بنابراین باید منتظر ترکیبی خارق العاده از تعامل انسان و سیستم آموزشی نوین است که به کاربر در یادگیری سریع زبان انگلیسی یاری می رساند.

 

 

اپلیکیشن زبان انگلیسی busuu؛ محبوب و جهانی

 

بیش از ۹۰ میلیون نفر در سطح جهان از اپلیکیشن زبان انگلیسی  busuu استفاده می کنند. البته busuu غیر از زبان انگلیسی سایر زبان های مطرح جهان را نیز پوشش داده که به طور کلی مشتمل بر ۱۲ زبان در سطح جهان می باشند.

 

از طریق ایم اپلیکیشن زبان آموزان می توانند با زبان اصلی ارتباط برقرار کرده وشاهد  نتایج موثر آن در نوشته ها و مکالماتشان باشند.

 

مطالبی که در اپلیکیشن busuu ارائه شده است به چند بخش از جمله خواندن، مکالمه، نوشتار و املای صحیح کلمات در هر دوره از مراحل یادگیری زبان مورد نظر تقسیم می شوند.

 

به خصوص این اپلیکیشن برای مبتدیان بسیار موثر می باشد از این رو که به آنان این امکان را می دهد تا بدانند که در طول یک روز چه مطالبی را یاد گرفته اند و برنامه آینده آنان به چه شکلی خواهد بود.

 

این ساختار به یادگیرنده امکان می دهد تا با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری در  مسیر یادگیری زبان انگلیسی گام بردارد.

 

بدین معنی که تمرکز شما صرفا بر مطالبی خواهد بود که با موضوعات درسی کاملا مرتبط هستند و در این برنامه از مطالب حاشیه ای و غیر مرتبط از قبیل مطالب تصادفی در زمینه گرامر و یا واژگان نامانوس و سیار موارد خبری نیست.

 

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن زبان انگلیسی busuu هم به تمرین زبان انگلیسی خودتان بپردازید و هم آموخته ها و تجربیات خودتان را در زمینه یادگیری زبان انگلیسی برای افراد مبتدی منعکس کنید و هم بازخوردهای دانش آموزان و کاربران موفق در این زمینه را انتشار دهید.

 

Busuu؛ استثنایی و پرکاربرد

 

تیم طراحی تخصصی اپلیکیشن busuu به طور مرتب تاثیرات و نتایج این اپلیکیشن در فاکتورهای یادگیری کاربران را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

 

 

تحقیقاتی که این گروه در سال ۲۰۱۶ با مشارکت محققان دانشگاه نیویورک و دانشگاه کارولینای جنوبی انجام داده اند بیانگر این نکته است که استفاده از اپلیکیشن busuu فقط برای مدت زمان ۲۲ ساعت معادل یک ترم کالج زبان انگلیسی می باشد.

 

 

 

  • website/ iOS / اندروید
  • قیمت : ۱۴٫۹۹ یورو ماهیانه

 

۵-WORD GAMES

 

بازی  با کلمات

این اپلیکیشن زبان انگلیسی برای اندروید و ios طراحی شده است. هدف اصلی از تولید و طراحی این اپلیکیشن بهبود و تقویت زبان انگلیسی می باشد. همانطور که می دانید بازی های ویدئویی می توانند تاثیر فزاینده ای در روند یادگیری زبان انگلیسی داشته باشند.

 

این اپلیکیشن ضمن معرفی واژگان جدید روش های متعددی را هم برای تمرین و تکرار این واژگان ارائه می کند.

 

بهبود و بهینه سازی زبان انگلیسی

 

همانطور که اشاره کردیم اپلیکیشن بازی ورد به کاربر امکان می دهد تا با یادگیری کلمات جدید و همچنین عبارات گوناگون فرصت های زیادی را به منظور تمرین و تکرار برای وی فراهم سازد.

 

این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است تا افرادی که در سطح مبتدی بوده و اطلاعاتی ابتدایی در زمینه زبان انگلیسی دارند بتوانند توانایی های خودشان را با استفاده از این اپلیکیشن ارتقا بخشیده و بهبود دهند.

  10 اپلیکیشن برتر زبان آلمانی
 

 

در واقع استفاده از  این اپلیکیشن با استفاده از آموزش و شناسایی تدریجی کلمات و عبارات جدید از بروز بی نظمی و آشفتگی در درون متن های انتخابی جلوگیری کرده و با وضوح و گیرایی کامل واژگان جدید را به کاربر معرفی می کند.

 

در واقع این برنامه ترکیبی از محتوای انتخابی  و هدایت شده توسط کارشناسان آموزش زبان و اساتید این حوزه می باشد. رویکرد ارائه شده در این برنامه به عنوان الگوریتمی به منظور نظارت و تجربه بر زبان آموزی  ارائه شده است.

 

نحوه کار با اپلیکیشن بازی با کلمات

 

در هریک از مراحل یادگیری به سبک فلش کارت های گرافیکی ضمن آشنایی زبان آموز می توان نکات و توضیحات کاربر را نیز در این زمینه به آن اضافه کرد. در واقع فضای کافی به منظور ارائه یادداشت بر متن یا موضوع در نظر گرفته شده است.

 

در واقع زمانی که فرد احساس می کند کلمه صحیح را در بین کلمات دیگر شناسایی کرده است می تواند آن را از بسته مورد نظر خود خارج سازند. بازی های آموزشی که در دوره های مختلف توسط این اپلیکیشن ارائه می شود از محتوای عالی برخوردار هستند.

 

به مثابه اغلب بازی های آموزشی این نوع برنامه ها صرفا به منظور سرگرمی تهیه نشده و بلکه دارای مضامین غنی آموزشی هستند. هر چند این نوع بازی ها بسیار مهیج تر از جنبه های آموزشی و تمرینات حرفه ای در این زمینه به شمار می روند.

 

این نوع برنامه ها در نوع خود بسیار مفید و آموزنده هستند. در مواردی که سوالات انتخابی در این نوع اپلیکیشن به صورت چند گزینه ای ارائه شده اند در واقع هر یک از پاسخ ها طوری در نظر گرفته شده است که  به صورت عبارت یا ترکیبی از کلمات می باشند.

 

ولی از بین پاسخ های نزدیک به پاسخ اصلی قاعدتا فقط یکی از آنها جواب صحیح می باشد.

 

لازم به ذکر است که نسخه حرفه ای این برنامه دارای محتوای بسیار متنوع و با کیفیتی می باشد که می تواند بر دایره واژگان کاربر بیفزاید. استفاده از این اپلیکیشن برای دانش آموزان بسیار مفید بوده و می توانند از این طریق به پیشرفت های چشمگیری دست پیدا کنند.

 

معلمان و اساتید نیز با استفاده از این روش می توانند بر روند پیشرفت درسی آنها به منظور ارتقا سطح آن و همگام سازی منابع آموزشی در این زمینه  نظارت داشته باشند.

 

website/andriod /ios

 

Memories-6  

 

این اپلیکیشن زبان انگلیسی نیز برای آی پد و اندروید طراحی شده است. به منظور بهره گیری از روش های خلاقانه و آسان می توانید از اپلیکیشن Memories استفاده کنید.

 

این اپلیکیشن با تمرکز بر واژگان بدیع زبان انگلیسی قصد دارد تا یادگیری زبان انگلیسی از این طریق را به روش موثری توسعه دهد. از اپلیکیشن Memories همچنین می توان به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت نیز استفاده کرد.

 

Memories   با استفاده از سیستم تکرار و تنوع به کاربر کمک می کند تا واژگان جدیدی زبان انگلیسی را یاد بگیرد. Memories همچنین از روش هایی کاملا خلاقیت آمیز و سرشار از نوآوری به منظور یادگیری گرامر انگلیسی استفاده می کند.

 

به طور کلی  Memories یک اپلیکیشن زبان انگلیسی محبوب و بسیار کاربردی در این زمینه محسوب می شود که شما را برای مکالمه در هر زمانی آماده می کند.

 

این برنامه شم کمک می کند تا به یک سخنران پیشرفته و  واقعی در این زمینه تبدیل شوید. در واقع شما از طریق این اپلیکیشن زبان انگلیسی یاد می گیرید تا با مهارت و توانایی فوق العاده ای در زمینه مکالمه زبان انگلیسی پیشرفت حاصل کنید.

  • website / iOS / اندروید
  • قیمت: رایگان

 

Babbel -7

 

با Babbel  زبان انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید.

 

یکی دیگر از اپلیکیشن های زبان انگلیسی که در نوع خود بسیار کاربردی می باشد اپلیکیشن زبان انگلیسی Babbel  می باشد. این اپلیکیشن برای اندروید و اپل طراحی شده است و یک اپلیکیشن رایگان به شمار می رود.

 

اپلیکیشن Babbel بیشتر به زبان آموزان زبان انگلیسی کمک می کند تا در کسب مهارت های مختلف مکالمه تمرکز پیدا کنند. بدین معنی که بر خلاف سایر اپلیکیشن های موجود تمرکز این برنامه بیشتر بر جنبه های تقویت مکالمه می باشد.

 

این برنامه همچنین امکان یادگیری زبان انگلیسی را با تکمیل جملات و عبارات ناقص و تکرار  لغات فراهم می سازد. این برنامه همچنین دارای چهار روش مختلف به منظور زبان آموزی از قبیل تشخیص صدا، تشخیص تصویر، نوشتار و تکمیل فرم های مختلف می باشد.

 

قطعا این برنامه بر کیفیت یادگیری شما تمرکز دارد و کمیت در آن هیچ نقشی ندارد. Babbel   به کاربران اجازه می دهد تا از طریق اهداف تعیین شده و سفارشی به تعیین معیارهای مشخصی برای یادگیری زبان انگلیسی می پردازد که با رعایت این قواعد می توانند در این زمینه به موفقیت های درخشانی دست پیدا کرده و به پیشرفت آن نظارت داشته باشند.

 

توصیه می کنیم در صورتی که قصد دارید تا واژگان جدید را به طور موثر یاد بگیرید حتما اپلیکیشن Babbel  را امتحان کنید.

 

با Babbel  مهارت های اولیه مکالمه را  یاد بگیرید

 

درس واژه های این اپلیکیشن چندان هم فانتزی و مجازی نبوده بلکه ما به ازای  آنها در دنیای واقعی نیز وجود دارند. شما با استفاده از این اپلیکیشن یاد می گیرید که خودتان را معرفی کنید،

 

غذا سفارش دهید و یا به مسافرت بروید به طوری که هر کلمه و عبارتی که مورد استفاده قرار می دهید در نهایت با توجه  یک هدف منطقی شکل گرفته باشد. اپلیکیشن Babbel به دانش آموزان این اطمینان را می دهد که می توانند بی درنگ  وارد محاورات و گفتگوهای واقعی و معنی دار شوند.

 

در شرایطی که بسیاری از زبان آموزان زبان انگلیسی فراگیری کلمات جدید را یکی از دشوارترین چیزهایی می دانند که با آن مواجه شده اند اپلیکیشن Babbel  با استفاده از قواعد منسجم و مشترک اروپایی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی  و سایر منابع مرتبط تدوین شده اند دروس ارائه شده را به ترتیب سطوح آسان و دشوار تقسیم بندی کرده است.

 

نکته:

 

Babbel  به عنوان یک اپلیکیشن یادگیری زبان به عنوان یکی از اهداف اساسی و برنامه های دراز مدت خود متعهد شده است تا حوزه زبان آموزی خود را تا ۱۴ زبان معتبر بین المللی توسعه دهد که در نوع خود بی نظیر است.

 

ios/andriod/website

قیمت رایگان

 

Rosetta Stone-8

 

از جمله اپلیکیشن هایی که از لحاظ کارایی با سایر برنامه ها و نرم افزارهای موجود تفاوت های اساسی دارد اپلیکیشن Rosetta Stone می باشد. این اپلیکیشن برای سیستم اندروید و اپل طراحی گردیده و تلاش می کند تا به بیانی ساده مقدمات آشنایی کودکان و نوآموزان زبان انگلیسی را با این زبان جهانی فراهم سازد.

 

تمرینات موجود به گونه ای طراحی شده اند که به کاربر این امکان را می دهد تا کلمات پایه را یاد گرفته و مورد استفاده قرار دهد. در واقع  اپلیکیشن Rosetta Stone  برای هر زبان درس واژه های متفاوتی را ارائه می دهد و سالهاست که از این روش به منظور آموزش مقدماتی زبان انگلیسی نیز بهره می گیرد.

 

در واقع اگر شما در جستجوی یک روش اصولی و قاعده مند هستید Rosetta Stone می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود باشد. در داخل پلتفرم موجود تمامی کلمات، عبارات و فایل های تصویری موجود به زبان انگلیسی ارائه شده اند.

 

این می تواند یک تجربه لذت بخش برای نوآموز باشد. در کنار یادگیری زبان انگلیسی از پلتفرم استاد محوری نیز بهره بگیرید و از طریق آموزش یکی از اساتید انتخابی به تمرین های مختلفی در این زمینه بپردازید. این قابلیت در نوع خود بی نظیر است و از زمره ویژگیهای عالی این اپلیکیشن زبان انگلیسی به شمار می رود.

 

اگر علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی با  فیلم هستید این مقاله رو از دست ندید

 

جالب است بدانید:
یکی از مهم ترین امکانات اپلیکیشن Rosetta Stone تشخیص و تعیین گفتار صحیح است که به  این پلتفرم  افزوده شده است.

 

این قابلیت به شما امکان می دهد تا تلفظ کلمات را به صورت واقعی تجربه کنید. با استفاده از این قابلیت واژگان زبان سره از سایر واژگان نامانوس و غیر مرتبط تشخیص داده شده  و تفکیک می شوند.

 

با توجه به این امکانات اطمینان داریم که می توانید با این برنامه ارتباط مناسبی برقرار کنید. به طور طبیعی زمانی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنید در ابتدای کار بسیاری از کلمات با همان لهجه شخص و بدون رعایت تلفظ واقعی بیان می شوند که همین امر موجب می شود تا این برنامه از این نظر برای کسانی که به تازگی به جمع استفاده کنندگان از این اپلیکیشن پیوسته اند عجیب و غریب به نظر برسد.

 

در واقع این قابلیت در به رسمیت شناختن گفتار پیشرفته و اصلاح آن یاری می رساند.

 

 

 

 

  • website/ iOS/ اندروید
  • قیمت: رایگان (برای نسخه نمایشی)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.